Islamic Clock

Wednesday, November 24, 2010

"QuEstionNare"

Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
post kali nie just ingin menjawab "QuEstionNare" yg telah d tag oleh "DIAMOND"....jom kita tengok apakah soalannya.. I’Allah..


1. Apa benda penting dalam hidup anda?
** Kalau just ‘benda’ maybe Laptop dan Motosikal Yamaha Lagenda 115 ZR yang baru je sebulan ayah belikan..

2. Benda terahir yang anda beli guna duit anda?
** Alhamdulillah,saya beli kopiah di gerai depan Masjid Muhammadi Kota Bharu,Kelantan.

3. Dimanakah tempat anda akan melangsungkan perkahwinan anda dan apakah temanya nanti?
** I’Allah majlis akad nikah di masjid dan walimatul urus di rumah saya.. I’Allah,saya tidak bersanding kerana apa yang saya pelajari setakat(amat amat sedikit Ilmu saya) masih lagi menghalang saya untuk bersanding. Tidak tahu pula kalau2 ada pendapat lain,I’Allah kalau saudara saudara ada pendapat lain sila beri komen.. I’Allah.. Tema je xtau yang pasti aurat tertutup full.. I'Allah..

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
**I’Allah,pemilik cintaku setelah Allah dan Rasul ialah ibu bapa saya.. Cinta pada kaum hawa? I’Allah pada Jodoh yang Allah kurniakan iaitu Isteri saya yang halal untuk saya..

5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
** Kekasih yang dimaksudkan itu I’Allah pada Isteri saya.. I’Allah bercinta hingga ke Syurga Allah.. Menjadi yang terbaik untuknya,I’Allah Suami terbaik untuknya..

6. Dimana anda selalu jumpa kekasih anda?
**Macam mana nak berjumpa sedangkan belum mempunyai..

7. novel/majalah/buku terakhir dibeli?
**Farmakologi Ubat – kamus ubat

8. Apakah nama penuh anda?
**Alhamdulillah,nama terbaik yang ayah saya bagi untuk anak sulungnya yakni “Aiman bin Hashim” yang bermaksud “yang Bertuah”

9. Antara mak dengan ayah yang mana anda lebih mesra?
** Sudah menjadi lumrah dunia,saya sebagai lelaki mestilah akan mesra dengan berlainan jantina.. Jadi sy lebih mesra dengan mak saya.. Adapun begitu saya tetap sayang ayah saya.. paling tepat saya sayang ibu bapa saya..

10. Namakan orang yang anda betul2x nak jumpa dalam hidup anda?
**I’Allah saya nak berjumpa dengan Mursyidul Am PAS@Menteri Besar Kelantan yakni Tok Guru Nik Aziz Nik Mat

11. Adakah anda basuh baju anda sendiri?
**Alhamdulillah,saya basuh sendiri semua baju baju saya sebab saya xsuka orang basuh baju saya.. hehe

12. Dimanakah tempat anda betul2x nak pergi?
** I’Allah saya nak menunaikan haji di makkah bersama mak dan ayah saya dan I’Allah juga bersama jodoh saya.. Saya juga ingin berbulan madu di Turki.. I’Allah

13. pilih satu "peluk" atau "cium"?
** “atau”


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag.
**Panggilnya Ayu,blajar di IPGI Bangi dan sekarang dah gemuk(dulu kurus je)

15. lima benda yang disayangi dalam hidup anda.
1.     Laptop
2.     Handphone
3.     Motosikal
4.     I/C card
5.     Matrik Card
16. lagu yang anda suka dan selalu dengar.
1.     Qasidah Burdah     - Kamal Uddin
2.     Permataku               - Mirwana
3.     Albi Nadak                - Fares
4.     Mengemis Kasih     - Nazrey johani ft  Far East
5.     Semua Lagu             - Maher Zain
17. bila tarikh lahir dan kt maner korang sambuttahun lepas?
**27 march.. Sambut di depan laptop sorang sorang dalam hostel.. Pasang lagu Happy Birthday – The Click Five.. Sedih tau sambut sorang2…..

Alhamdulillah selesai sudah jawab semua soalan…  Assalamu'alaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

No comments:

Post a Comment